به گزارش مرور نیوز،‌ حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس اظهار داشت؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به خاطر انتخاب بالاترین مدیر اجرایی کشور و نیز مدیران اجرایی شهرها و روستاها اهمیت زیادی دارد.
وی همچنین با محکوم کردن حمله موشکی شب گذشته آمریکا به سوریه به بهانه استفاده این کشور از بمب شیمیایی، گفت: خود آمریکا و حامیانش می دانند که سوریه بمب شیمیایی ندارد و این حمله صرفا با هدف تقویت جبهه داعشی ها و تروریست ها در سوریه بوده است.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا با افتخار می گوید که این حمله موشکی را رهبری کرده درحالی که از کنگره مجوز نگرفته و رئیس جمهوری چین نیز در آمریکا بوده است.
وی تصریح کرد: به هرحال آمریکا دشمن اول امت اسلام است و دشمن نیز هیچ وقت زمان حمله خود را خبر نمی دهد بنابراین باید همواره مراقب دشمن باشیم.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین حمله تروریستی در مترو روسیه و نیز جنایات اخیر داعشی ها در موصل را محکوم کرد و با اشاره به صحبت های اخیر نخست وزیر انگلیس علیه ملت ایران خواستار جواب قاطع مسئولان کشور به این صحبت ها شد.
حجت الاسلام ترابی دربخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت سومین شهید مدافع حرم از این شهرستان، گفت: در دیداری که با خانواده شهید شکوری داشتیم آنان گفتند، اسلام و انقلاب به چنین جوانان مومن نیاز دارد.
وی به درپیش بودن مراسم معنوی اعتکاف نیز اشاره کرد و از خیرین و نیکوکاران خواست در برگزاری این مراسم کمک های مالی و معنوی داشته باشند.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.