امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه اگر یک مملکت قدرت اقتصادی و مقاومت اقتصادی نداشته باشد آن مملکت فقیر است، اظهار داشت: باید افرادی روی کار بیاند که به کشور خدمت کنند.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن تسلیت سالروز وفات زینب کبری (س)، به سالروز بزرگداشت عطار نیشابوری و روز جهانی بیماران هموفیلی اشاره و همچنین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به حافظان و مرزداران کشور اسلامی تبریک گفت.

وی با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان خرم‌دره ادامه داد: از عوامل اجراییات، تبلیغات، نیروی محترم انتظامی، هیئت امنای مساجد جامع و رسول‌الله و از حضور افراد و اشخاص و معتکفان بزرگوار تقدیر کرد.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با اشاره به نزدیکی انتخابات از توهین به برخی از اشخاص در فضای مجازی ابراز نارضایتی کرد و افزود: در شبکه‌های مجازی و کانال‌های تلگرامی و صدا و سیما در بخش مناظرات شاهد این هستیم که به برخی از اشخاص توهین می‌کنند.

وی با بیان اینکه این ضعف است که برای بالا کشیدن خود به دیگران توهین کنیم، تصریح کرد: این افراد درباره مصباح یزدی توهین آمیز صحبت کردند و ما اگر حرف‌های رهبر را گوش کرده و به آن عمل کنیم وضع حالمان خیلی بهتر از این خواهد بود.
حسینی با تاکید به پیام مقام معظم رهبری ادامه داد: چند سالی است که مقام معظم رهبری از اقتصاد و مقاومت اقتصادی حرف می‌زنند که نشان می‌دهد باید به این امر توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر یک مملکت قدرت اقتصادی و مقاومت اقتصادی نداشته باشد آن مملکت فقیر است، اظهار داشت: مشکل اقتصادی ما تنها با قرآن سر گرفتن و دعای کمیل و زیارت عاشورا خواندن حل نمی‌شود و باید افرادی بر سر کار بیایند که علاوه بر اینکه اعتقادات آنها درست باشد باید متخصص و حرفه‌ای این عمل نیز باشند و به کشور خود خدمت کنند.
خطیب جمعه خرم‌دره در پایان به صادرات نفت نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ما به صادرات نفت و افزایش آن افتخار می‌کنیم ولی شاید اگر اقتصاد مقاومت را مد نظر قرار می‌دادیم و به جوانان و نخبگان کشور ارزش قائل می‌شدیم و تحقیقات و فناوری در کشور جدی گرفته می‌شد، کشور در وضعیت بهتری قرار داشت و این یک عیب و ننگ بزرگ برای ما است که در ارائه آمار ها اینگونه گفته شود که ما در صادرات نفت رشد و افزایش چشمگیری داشته‌ایم و نباید به این افتخار کنیم.