استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره‌برداری از پروژه انتقال آب بن – شهرکرد – بروجن زمینه بهره‌مندی افزون بر 460 هزار نفر جمعیت چهارمحال و بختیاری از نعمت آب آشامیدنی سالم فراهم می‌شود.

به‌ گزارش مرور نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی در جمع مردم شهرستان لردگان در دبیرستان حضرت زینب (س) این شهر، به اقدامات فراوان دولت یازدهم به منظور توسعه شاخص‌ها در مناطق مختلف کشور به ویژه نقاط محروم و کمتربرخوردار ایران مانند چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: در این مدت تورم از 43 به 7 درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به خدمات دولت یازدهم در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: در این مدت میزان گازرسانی استان از ۸۳.۵ به ۹۴.۵ درصد رسیده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به افزایش طول بزرگراه‌های چهارمحال و بختیاری از 110 به 320 کیلومتر در دولت یازدهم اشاره و اضافه کرد: در این مدت مشکل آب آشامیدنی 220 شهر، روستا و ناحیه صنعتی استان رفع و به کمتر از 40 مورد رسید.

وی با اشاره به موفقیت‌های هسته ای و نتایج مطلوب برجام در دولت یازدهم، عنوان کرد: با پیروزی تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در برجام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا منزوی شد.

سلیمانی دشتکی به آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب بن - شهرکرد - بروجن به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری اشاره و اظهار کرد: برای اجرای این پروژه در سال گذشته یک‌هزار و 930 میلیارد ریال از منابع مختلف ملی و استانی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از پروژه انتقال آب بن - شهرکرد - بروجن زمینه بهره‌مندی افزون بر 460 هزار نفر جمعیت چهارمحال و بختیاری از نعمت آب آشامیدنی سالم فراهم می‌شود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: ارتقای وضعیت بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول سلامت در کشور و چهارمحال و بختیاری یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید بوده است.

وی یادآور شد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید برای تجهیز بیمارستان مالخلیفه در شهرستان لردگان و ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: رای مردم حق‌الناس بوده و صیانت از آراء باید به عنوان مهم‌ترین وظیفه تمامی مسئولان برگزاری انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: مسئولان بایستی به منظور حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی که منتخب مردم در انتخابات باشد برای تمامی مردم، مسئولان و قشرهای مختلف قابل احترام خواهد بود.