فرماندار خنداب گفت: مردم با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای و انتخابات بار دیگر تعلق به نظام و تداوم راه شهدا را تصدیق کردند.

به گزارش مرور نیوز، حمید غیاثی روز جمعه در جریان بازدید از شعبه عمار یاسر شهر خنداب افزود: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و مردم از طریق صندوق های رای مطالبات و عقایدشان ر اعلام می کنند.
وی بیان کرد: حضور فعال مردم ثابت می کند افراد پشتیبان و حامی نظام ولایت فقیه هستندو همیشه و در همه مراحل از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل دفاع می کنند.
غیاثی اظهار کرد: انتخابات در ایران تاثیر برون مرزی، درون مرزی دارد و این مهم مویداین نکته است که افراد نظام و حکومت خود را دوست دارند و به تعهدات خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستند.
فرماندار خنداب ، حضور در انتخابات را یکی از عوامل رشد، ارتقا و پیشرفت یک جامعه برشمرد و ادامه داد: شرکت در این حماسه سیاسی یک تکلیف دینی و ملی است.
وی گفت:در این دوره از انتخابات یکهزار نفردست اندرکار برگزاری انتخابات هستند.
وی یادآور شد:مهمترین رسالت مجریان انتخاباتی تکیه بر امانتداری رای مردم و قانونمندی است و هر گونه کم کاری در برگزاری انتخابات زیرپا گذاشتن حق الناس و آرمان های نظام است.
غیاثی اظهار کرد: 65 شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و 78 شعبه اخد رای شورای شهر و روستاها در خنداب دایر است و از مجموع 65 شعبه اخد رای، 43 شعبه ثابت و 22 شعبه سیاراست.
وی یادآور شد:11 شعبه انتخاباتی در این شهرستان شهری و 54 شعبه روستایی است.
شهرستان خنداب با جمعیت 58 هزار و 262 نفر در غرب استان مرکزی واقع شده است و با توجه به ظرفیت های خاص منطقه یکی از قطب های کشاورزی و گردشگری طبیعی استان مرکزی به شمار می رود.