رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری استان زنجان از نظارت 3500بر روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان زنجان خبرداد.

به گزارش مرور نیوز  ، حسین میرزاپور ظهر جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات در استان زنجان مطلوب است، افزود: هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات در استان زنجان وجود ندارد، ادامه داد: بازدیدهایی از شهرستانهای مختلف استان انجام شده است و همه چیز در روال عادی خود سپری می‌شود و تا این لحظه مشکلی وجود ندارد.

رئیس هیئت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم استان زنجان از نخستین دقایق آغاز انتخابات بر سر صندوقهای رای حضور یافته‌اند.

میرزا پور گفت: مردم در وقت باقیمانده نیز حضور حماسی خود را ادامه خواهند داد و طبق فرموده مقام معظم رهبری مردم برنده اصلی این انتخابات هستند و به طور یقین این حضور حماسی به نفع کشور و نظام خواهد بود.

وی افزود: این حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای ناامیدی دشمنان را به دنبال خواهد داشت و ملت همیشه در صحنه و با بصیرت ایران با حضور پرشور خود اقتدار کشور را افزایش خواهند داد.

میرزاپور با اشاره به استفاده از 3500 ناظر در استان زنجان تصریح کرد: ناظران در تمامی مناطق استان زنجان وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و از این جهت هیچ مشکلی وجود ندارد.