هزاران نفر از مردم شهرهای مختلف استان همدان شامگاه شنبه پس از اعلام پیروزی دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در خیابان ها به شادی پرداختند.

به گزارش مرور نیوز پس از اعلام دومین مرحله شمارش آرای داوطلبان ریاست جمهوری توسط وزارت کشور مردم شهر با اطمینان از کسب بیشترین آرا توسط حجت الاسلام حسن روحانی به پخش گل و شیرینی در خیابان های شهر پرداختند.
جمع مردم با نزدیک شدن به ساعات پایان روز و غروب آفتاب بیشتر شده و مسیرهای منتهی به آرامگاه بوعلی سینا، مهدیه، بلوار ارم و خیابان مجاور استانداری با ازدحام مردم و خودروها مواجه شد.
ازدحام خودرو در بلوار ارم به حدی زیاد بود که تردد خودروها در این محور کمتر از سه کیلومتری بیش از سه ساعت طول می کشید.
بیشتر رانندگان و سرنشینان ، خودری خود را در وسط بلوار ارم رها کرده و در کنار دیگر شهروندان به شادی و نشاط می پرداختند.
سرنشینان خودروها بادکنک هایی به رنگ بنفش در دست داشتند و تصاویر روحانی را بر روی شیشه و درب خودرو چسبانده بودند.
افراد حاضر در خیابان های منتهی به بلوار ارم و میدان قائم با سردادن شعارهایی به حمایت از رئیس جمهوری منتخب پرداختند.
صدای بلند سیستم صوتی خودروها نیز از فاصله دور به گوش می رسیدو و جوانان همنوا با دیگر دوستان شعر یار دبستانی من و وطنم ای ای شکوه پاربرجا را تکرار می کردند.
***شادی هواداران روحانی در ملایر
پس از خلق حماسه باشکوه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی، جمع کثیری از مردم نیز ملایر با حضور در خیابان های این شهر به جشن و شادمانی پرداختند.
پس از انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری، مردم ملایر همراه با سایر هموطنان خود در اقصی نقاط کشور این حماسه حضور و پیروزی دکتر روحانی را جشن گرفتند.
شهروندان ملایری از اوایل شب تا ساعت های پایانی شامگاه شنبه با حضور در خیابان های اصلی شهر پیروزی نامزد مورد نظر خود را در انتخابات ریاست جمهوری جشن گرفتند و هر لحظه به تعداد آنها اضافه می شد.
هواداران دکتر روحانی در ملایر به صورت مردمی و خودجوش به خیابان ها آمدند و با در دست داشتن عکس های دکتر روحانی و پرچم جمهوری اسلامی شادمانی خود را از برگزاری باشکوه انتخابات 29 اردیبهشت ماه ابراز کردند.
شمار جمعیت و ازدحام خودروهای هواداران به اندازه ای بود که موجب ایجاد ترافیک سنگین در مسیرهای بلوار پارک سیفیه، خیابان فخریه، پارک سیفیه، بلوار پرستار و بام ملایر شد و همراهی و همکاری نیروی انتظامی برای برقراری امنیت حایز اهمیت بود.
شهروندان ملایری همراه با سایر هموطنان خود پس از حماسه ای که در روز جمعه در انتخابات خلق کردند، بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی و شکوه حضور در این عرصه سیاسی را به نمایش گذاشتند.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
به گزارش خبرنگاران ایرنا در دیگر شهرهای استان همدان نیز پس از اعلام پیروزی دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست نظیر این گونه جشن ها برگزار شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت امسال برگزار شد و حجت الاسلام حسن روحانی با کسب با 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.