فرماندار شهرستان بوشهر گفت: ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر صحت ندارد و آمادگی کامل برای رسیدگی به شکایات داریم.

به گزارش مرور نیوز، عباس جمشیدی اظهار داشت: مشارکت بسیار خوبی را از سوی مردم بوشهر در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه شاهد بودیم و مردم حضوری گسترده و پرشور را در این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز داشتند.

وی اضافه کرد: افرادی که نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض داشته باشند، اعتراض و شکایت خود را با ارائه مستندات ارائه کند و ما هم آمادگی و هم وظیفه داریم که به این شکایات رسیدگی کنیم و به همه قول می‌دهیم با دقت بالایی به این مسائل رسیدگی کنیم.

فرماندار شهرستان بوشهر افزود: قول می‌دهیم که با دقت، همه شکایات را رسیدگی کنیم و برای بازشماری و بررسی مجدد هر فرآیندی اعم از شمارش و تجمیع مجدد آراء آمادگی داریم و نتیجه رسیدگی را ارائه خواهیم کرد.

وی با تکذیب خبر ابطال انتخابات شورای شهر بوشهر، خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر ابطال انتخابات شورای شهر بوشهر در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که به هیچ وجه صحت ندارد.

جمشیدی با اشاره به اینکه بر اساس آئین‌نامه اجرایی قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تا امروز افراد برای انجام شکایات خود فرصت دارند، تصریح کرد: کسانی که نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض و شکایتی دارند همراه با مستندات به فرمانداری مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های اجرایی موظف هستند ظرف پنج روز به شکایات‌های رسیده رسیدگی کنند، اضافه کرد: در اجرای قانون هیچ مسامحه‌ای نخواهیم داشت و پاسدار ارای مردم خواهیم بود.