رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد بسیار شدید عصر امروز مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا می گیرد که در برخی از ساعات با توفان گرد و خاک همراه است.

به گزارش مرور نیوز یحیی قاینی پور افزود: وزش باد بسیار شدید در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب شرقی خراسان رضوی و در شهرستانهایی همچون مشهد، سرخس، تایباد و تربت جام پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در این مدت سرعت وزش باد در این مناطق به بیش از 70 کیلومتر بر ساعت می رسد لذا احتمال بروز خسارت در خراسان رضوی طی امروز و فردا وجود دارد.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه ها و مدلهای هواشناسی افزایش سرعت وزش باد از عصر دیروز در سطح استان آغاز شده و تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه دارد.
وی به کاهش دما در مناطق مختلف خراسان رضوی طی دو روز آینده نیز اشاره و بیان کرد: بیشینه دمای هوایمشهد امروز و فردا سه شنبه به ترتیب 33 و 30 درجه سلسیوس پیش بینی شده است. بیشینه دمای هوای دیروز مشهد 39 درجه بود.
قوچان با دمای 14 درجه و سرخس با دمای 44 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.