دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: طرح مسائل جناحی به نام مردم از هر تریبون عمومی، از بین بردن انسجام و وحدت ملی است.

به گزارش مرور نیوز حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی، افزود: اگر استفاده جناحی از این تریبون ها در مجلس، دولت، رسانه ملی یا نماز جمعه انجام گیرد، اعتماد و خوش بینی مردم به آن مجموعه کاهش پیدا خواهد کرد.
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه هزینه تریبون های عمومی از بیت المال است، گفت: تریبون های قوه مجریه، مقننه، قضائیه، نمازهای جمعه و سایر تریبون ها همگی از جیب مردم اداره می شوند.
حجت الاسلام بیگ محمدی اظهار کرد: عقل، منطق، شرع و قانون ایجاب می کند تا مطلبی که به نفع جناح خاصی است در این تریبون ها مطرح نشود.
وی تاکید کرد: باید در نظر داشت، این موضوع دلیل نمی شود مطلبی که به نفع مردم است، از تریبون نماز جمعه که متعلق به مردم می باشد، بیان نشود.
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان خاطرنشان کرد: نماز جمعه برای مردم است و آنچه که در آن بیان می شود باید در جهت انسجام جامعه باشد نه اینکه باعث از هم گسستگی مردم شود.
حجت الاسلام بیگ محمدی با اشاره به تصریح قانون درباره نوع استفاده از تریبون های عمومی، ابراز کرد: رفتار عادلانه و بی طرف در مواجهه با مسائل مختلف در افکار عمومی، شائبه برخورد جناحی بودن را از بین می برد.