تهران- ایرنا- معاون پارلمانی رئیس جمهوری آگاهی از خدمات و دستاوردهای دولت را حق مردم دانست و از دستگاه های اجرایی خواست فارغ از جناح بندی های سیاسی به شبهات و اتهاماتی که علیه دولت مطرح می شود، پاسخ دهند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری در جمع معاونان پارلمانی دستگاه های اجرایی افزود: متاسفانه برخی بصورت ناجوانمردانه و غیراخلاقی و با هدف تخریب دولت، همه خدمات نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می برند.
وی اضافه کرد: نباید برای به دست آوردن چند رای بیشتر، مطالب نادرست و اتهامات بی اساس را مطرح کنیم چرا که این شیوه رقابت علاوه بر اینکه غیراخلاقی و غیرقانونی است، باعث بدبینی مردم به نظام جمهوری اسلامی و شخصیت های مورد اعتماد می شود.
امیری یادآور شد: اعتماد مردم به عنوان مهمترین سرمایه نظام نباید به هیچ وجه مورد خدشه قرار بگیرد.
معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: دستگاه های اجرایی فارغ از جناح بندی های سیاسی، باید با اطلاع رسانی درست به شبهات و اتهامات کذبی که متاسفانه این روزها در برخی رسانه ها و فضای مجازی علیه دولت و خدمات کارکنان بخش های دولتی مطرح می شود، پاسخ دهند.
امیری تاکید کرد: رقابت های سیاسی و انتخاباتی همواره در چهار دهه گذشته در کشور جریان داشته و نباید این رقابت ها باعث شود که اصل نظام و خدمات ماندگار آن زیر سوال برود.
وی اضافه کرد: مهمترین موضوع در انتخابات، حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای است و همه ما باید تلاش کنیم زمینه های این حضور و خلق حماسه ای دیگر را فراهم کنیم.
معاون رئیس جمهوری توجه ویژه به قانون و قانونمداری، تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی و رسیدگی سریع و قانونی به درخواست های نمایندگان مردم، بویژه نمایندگان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از جمله دستاوردهای دولت در بخش پارلمانی ذکر کرد.