مردم سراسرخوزستان دربیست و هشتمین سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی (ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سوگ نشستند.

به گزارش مرور نیوز، مردم روزه دار این استان همراه با دیگر نقاط کشور بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید بیعت کرده و با بر پایی مراسم عزاداری در مساجد، حسینیه ها و دیگر مکان های مذهبی یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
در این مجالس شخصیت های روحانی و مذهبی نیز در جمع مردم عزادار در مساجد و مکان های مذهبی حضور یافته و از ویژگی ها و فضایل بنیانگذار جمهوری اسلامی سخن می گویند.
مردم استان با نصب بنر و پارچه نوشته های سیاه بر سر در ادارات و مغازه ها به امام خمینی (ره) ادای احترام می کنند.
آئین گرامیداشت بیست و هشتمین سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) از ساعت 18 تا 20 روز یکشنبه 14 خرداد ماه با سخنرانی حجت الاسلام عباسعلی اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.
امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اعزام عزاداران از خوزستان به حرم مطهر امام انجام نمی شود.
پارسال حدود 10هزار نفر از خوزستان برای حضور در آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به حرم مطهر اعزام شدند.
بر اساس برنامه ستاد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خوزستان ، بیش از پنج هزار برنامه در روزهای 14و 15 خردادماه ئر خوزستان برگزار می شود.