مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پارس آباد مغان گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون به چهار هزار نفر از مددجویان زیرپوشش حمایت کمیته امداد در این شهرستان افطاری داده شده است.

به گزارش مرور نیوز از روابط عمومی کمیته امداد اردبیل ، ارشد سعادتی روز یکشنبه افزود: خیرین با کمک های خود گام بلندی برای رفع نیازهای اساسی خانواده‌ های بی‌ بضاعت برداشته اند.
او بیان کرد: تاکنون 6 مراسم بزرگ افطاری در مساجد پارس آباد برگزار شده و تا پایان ماه مبارک رمضان سفره‌ های افطار و اطعام نیازمندان در مناطق مختلف شهرستان برپا می شود.
وی با اشاره به اینکه 400 کیسه 'همیان مولا' بین نیکوکاران توزیع شده تا اقلام اساسی خانواده ‌های زیرپوشش را تامین کند، اظهار کرد: در قالب این طرح خیران حدود 40 میلیون ریال برای تهیه سبد غذایی برای خانواده‌ های تحت حمایت کمک کردند.
وی افزود: خیرین بیش از 486 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی برای تهیه و توزیع سبد غذایی و برپایی سفره‌ های افطار و اطعام برای نیازمندان مساعدت کردند.
وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان یکی از خیرین 54 میلیون ریال به جهیزیه نوعروس زیرپوشش کمک کرده گفت: در قالب طرح شفا نیز بیش از 32 میلیون ریال به بیماران مساعدت شده است.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
در پارس آباد مغان 800 حامی تکفل 232 یتیم را بر عهده گرفته‌ اند و در قالب طرح محسنین نیز 211 نفر از مددجویان توسط 350 حمایت می‌ شوند.