مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، زنان باحجاب و باعفت را میراث داران معرفت زهرایی (س) و زینبی (س) دانست.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری پیش از ظهر پنجشنبه در کارگاه تخصصی جمعیت بانوان فرهیخته در سالن شهید آوینی بابل ضمن تقدیر از مردم ولایتمدار مازندران در راهپیمایی پرشور روز عفاف و حجاب در سراسر شهرهای استان اظهار داشت: مسئله حجاب و عفاف مهم‌ترین مسئله در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اسلامی است و باید در خصوص این چالش بزرگ امروز جوامع اسلامی برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند صورت دهند و ضمن پرهیز از طرح‌های کوتاه‌مدت و غیرضروری، طرح‌های بلندمدت می‌تواند اثرات قابل‌توجهی در باب مسئله عفاف و حجاب ایجاد کند .

وی در ادامه ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر و توصیه‌های معظم له در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ دینی، قرآنی و توجه به سبک زندگی اسلامی افزود: امروز دنیای غرب به دنبال تهی کردن جوامع اسلامی از ارزش‌ها و باورهای الهی است و مهم‌ترین برنامه آنان تضعیف بنیان خانواده در جامعه اسلامی است .

عضو شورای فرهنگ عمومی استان حجاب را بهترین و زیباترین هدیه خدای متعال برای زن دانست و تصریح کرد: انسان همیشه در تمامی لحظات زندگی خود در مسیر انتخاب‌های متفاوت قرار دارد و همیشه سعی می‌کند بهترین را انتخاب نماید و حجاب احسنت‌ترین و زیباترین انتخاب برای زن مسلمان است .

استاد حوزه علمیه و دانشگاه در مازندران، زنان باحجاب و باعفت را میراث داران معرفت زهرایی (س) و زینبی (س) دانست وخاطر نشان کرد: حجاب میراث گران‌بهای خون مقدس شهیدان راه اسلام است و بی‌توجهی به مسئله حجاب و عفاف به‌هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن تقدیر از جمعیت بانوان فرهیخته استان به خاطر فعالیت‌های صورت گرفته درسال های اخیر یادآور شد: امروز باید این جمعیت در راستای این مسئله مهم تبیین و روشنگری کند و حجاب و عفاف را در اولویت برنامه‌های سال‌های جاری خود قرار دهد .

این محقق و پژوهشگر علوم دینی استان در پایان ضمن درخواست از متولیان امور فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی نسبت به مسئله حجاب و عفاف و توجه آنان به این مقوله مهم و ارزشمند بیان داشت: کشورهای غربی و استکباری درصدد جایگزین کردن فرهنگ غربی به‌جای فرهنگ اسلامی در جوامع اسلامی هستند و امت اسلام باید در برابر این جاهلیت مدرن و دیگر مبانی و نسخه‌های مبتذل غربی صریح و محکم ایستادگی کنند.