جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علیرضا مرزبانی، اظهار کرد: عوامل انتظامی شهرستان کرمانشاه با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک کارگاه تولید و فروش مواد مخدر صنعتی را در خانه باغی واقع در جاده سنندج شناسایی کنند، لذا رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اکیپی کار آزموده از ماموران کلانتری 22 ظفر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به موقعیت اعزام و موفق به کشف لابراتوار تولید مواد مخدر صنعتی در داخل سوله‌ای واقع در وسط باغ شدند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: پلیس موفق شد در بازرسی از سوله مقادیر زیادی پیش ساز مواد مخدر صنعتی شامل چند عدد بالن تولید مواد مخدر با حجم‌های مختلف، پودر تهیه مواد مخدر صنعتی، چندین لیتر مایع پیش ساز مواد مخدر و وسایل و لوازم آزمایشگاهی کشف کند.

مرزبانی با بیان اینکه مالک باغ و کارگاه تولید مواد مخدر در هنگام ورود ماموران در محل حضور نداشتند، افزود: با توجه به شناسایی متهمان، دستگیری آنها با جدیت در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد.

وی یادآور شد: مواد و وسایل مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با مواد مخدر استان شد و در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و در دست بررسی است.