سرویس بین الملل- ارتش سوریه و همپیمانان آن شب گذشته یک محله دیگر را در بخش شرقی حلب از تروریست ها پس گرفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از العالم، ارتش سوریه و هم‌پیمانان آن بر محله طریق الباب در شرق حلب مسلط شدند 

گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر مخالفان سوریه از تسلط ارتش سوریه و هم‌پیمانان آن بر محله طریق الباب در شرق حلب و تأمین امنیت جاده جدید فرودگاه بین المللی حلب خبر داد.

گروه غیردولتی دیده بان حقوق بشر سوریه که نزدیک به معارضان است روز شنبه اعلام کرد ارتش سوریه و همپیمانانش شب گذشته یک محله دیگر را در بخش شرقی حلب از تروریستها پس گرفتند. با پس گرفتن کنترل محله «طریق الباب»، نیروهای دولتی سوریه اکنون کنترل حدود 60 درصد بخش شرقی حلب را در دست گرفتند. ارتش سوریه و متحدانش حمله‌ی گسترده‌ای را برای بازپس‌گیری کامل شهر حلب که بخش شرقی آن سال 2012 به دست تروریستهای مسلح افتاد، آغاز کرده‌اند. 

در حملات موشکی تروریست ها به مناطق مسکونی حلب چهار نفر شهید و ده ها تن زخمی شدند

یک منبع فرماندهی پلیس استان حلب اعلام کرد در حملات گروه های تروریستی به مناطق المحافظه، الموکامبو، المریدیان و الفرقان سه نفر کشته و 17 تن زخمی شدند. این منبع پیشتر از زخمی شدن 12 نفر در حمله راکتی گروه های تروریستی به مرکز اقامت موقت اهالی آزاد شده  شرق حلب در خیابان تشرین خبر داد. این منبع همچنین از حملات راکتی تروریست ها به مناطق میسلون و باب الفرج و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه تن دیگر و وارد امدن خسارات به چند خانه و دارایی هایشان خبر داد.