نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی ضمن طفره رفتن از پذیرش مسئولیت حمله ناموفق به اصفهان گفت هر جای خاورمیانه انفجاری رخ می‌دهد آن‌ها متهم می‌شوند.

به گزارش مرور نیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه سی ان ان با تکرار ادعا‌های خود در مورد ایران گفت: شما اگر رژیم‌های خودکامه‌ای دارید که قصد دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای را دارند می‌توانید ۱۰۰ توافق با آن‌ها امضا کنید، ولی این کمکی نمی‌کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: من فکر می‌کنم بهترین راه برای متوقف کردن دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای ترکیبی از تحریم‌های اقتصادی فلج کننده و مهمتر از همه یک تهدید نظامی معتبر است.

نتانیاهو همچنین تاکید کرد رژیم صهیونیستی علیه توسعه تسلیحات خاص در ایران اقدام انجام داده، اما از تایید یا انکار این که آیا پشت حمله تروریستی به تاسیسات نظامی در اصفهان بوده یا نه خودداری کرد.

او گفت: من هرگز در مورد عملیات‌های خاص صحبت نمی‌کنم. هر بار که انفجاری در خاورمیانه رخ می‌دهد اسرائیل مقصر شناخته می‌شود، اما گاهی ما هستیم، ولی گاهی هم نیستیم.

طبق گزارش‌های دریافتی پس از آن که رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به تاسیسات اصفهان توسط ریزپرنده‌ها ناموفق بود این رژیم از بیم پاسخ قاطعانه ایران سطح آماده باش خود را بالا برده است.

نتانیاهو در حالی از پاسخ صریح به سوالات در این مصاحبه طفره رفته است که تنها چند ساعت بعد از این حمله، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از مقام‌های آمریکایی، رژیم موقت صهیونیستی و موساد را پشت حمله شکست‌خورده به مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران دانست.

وال استریت ژورنال همچنین به استناد تصاویر ماهواره‌ای، آسیب جزئی به ساختمان مورد حمله را تایید کرد. «رونن سولومون» تحلیلگر اطلاعاتی مستقل نیز ضمن تایید «کوچکی انفجار»، مدعی شد این نشان می‌دهد هدف یک انبار مهمات نبوده بلکه ممکن است یک آزمایشگاه یا مکان لجستیکی نظامی باشد.