گزارش‌ها حاکی از آن است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفر خود به لندن را به دلیل امتناع خلبانان از پرواز با او، به تعویق انداخته است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل امتناع تعدادی از خلبانان، مجبور شد سفر خود به لندن را یک روز به تعویق بیندازد.

یک منبع آگاه می‌گوید مطمئن است که خلبانان صهیونیست از بردن نتانیاهو به انگلیس خودداری کرده‌اند. این روزنامه همچنین افزود که امتناع خلبانان با برنامه‌های کابینه افراطی نتانیاهو مرتبط است.

گفتنی است، برنامه‌های کابینه افراطی نتانیاهو سبب چندین دور تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی شده است. حدود ۱۱ هفته است که هزاران نفر علیه اصلاحات قضایی در رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده‌اند. روز گذشته، با وجود اعتراضات گسترده، پارلمان (کنست) رژیم صهیونیستی قانونی را تصویب کرد که برکناری نخست‌وزیر را دشوار می‌کند. به موجب این قانون، فقط در صورتی که نمایندگان یا سه چهارم اعضای کابینه رأی دهند که نخست‌وزیر به علل درمانی یا روانی امکان ادامه مسئولیت خود را ندارد، وی معزول خواهد شد. در همین راستا، تظاهراتی در نزدیکی محل اقامت نتانیاهو و خانه سایر اعضای کابینه برگزار شد.

هزاران نفر از مردمی که پرچم‌ها و تابلو‌ها را حمل می‌کردند روز گذشته در یکی از خیابان‌های تل‌آویو راهپیمایی کرده و ترافیک سنگینی ایجاد کردند. گروهی دیگر در خیابان خارج از بندرگاه لاستیک‌ها را آتش زدند و برای مدتی حرکت کامیون‌ها را مسدود کردند.