نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از خبرگزاری شهاب، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به چالش‌های سخت پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه روزی برای تأمین امنیت با مقامات نظامی این رژیم در حال رایزنی است.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو طی سخنانی گفت: دولت اسرائیل با چالش‌های بزرگی روبرو است و من به عنوان نخست وزیر، شبانه روز با وزیر دفاع، رئیس ستاد ارتش و مقامات ارشد ارتش و نیروهای امنیتی کار می‌کنم تا امنیت اسرائیل را در هر شرایطی تضمین کنم.

این اظهارات نتانیاهو در حالی است که «رام بن باراک» از نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی که در گذشته رئیس کمیته امنیتی و سیاست خارجی کنست نیز بوده، معتقد است بنیامین نتانیاهو بیش از همه دشمنان، به اسرائیل آسیب وارد آورده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو با اشاره به گفتگوی رادیویی رام بن باراک، به نقل از وی نوشت: ما در آستانه بحران نیستیم، بلکه کاملاً درون پرتگاه افتاده‌ایم و در حال فروپاشی هستیم.

بن باراک افزود: در شرایط کنونی یک کابینه ویرانگر در رأس قدرت قرار دارد که آنچه را از ۷۵ سال پیش وجود داشته، از بین برده و اقدام به کودتا کرده است، آنها در واقع با تغییر قوانین ما را به یک رژیم دیکتاتوری تبدیل کرده‌اند!

این سخنان در شرایطی مطرح شده که چند روز پیش نیز، «تامیر باردو» رئیس سابق موساد در واکنش به تصویب اصلاحات قضائی نتانیاهو، گفته بود: اسرائیل سیستم خودکار فروپاشی از درون را فعال کرده و به پایان خودش نزدیک می‌شود.