ترامپ برای چندمین بار در جریان یک سخنرانی اوباما را به عنوان بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا خطاب کرد.

به گزارش مرور نیوز، دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان یک سخنرانی در ایالت ویرجینیای آمریکا باراک اوباما را به عنوان رئیس‌جمهور فعلی آمریکا خطاب کرد. اشتباهی که موجب تمسخر وی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. ترامپ در جریان یک برنامه انتخاباتی عنوان کرد: پوتین احترام کمی برای اوباما قائل است که به صراحت از مساله تسلیحات هسته‌ای صحبت می‌کند و به منافع آمریکا بی‌توجه است.

این اولین باری نیست که رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اوباما و رئیس‌جمهور فعلی، جو بایدن را اشتباه می‌گیرد. گاف جدید وی در شبکه‌های اجتماعی با تمسخر زیادی همراه بوده است.برخی از کاربران شبکه اجتماعی عنوان کرده‌اند این برای 127 مین‌بار است که ترامپ ادعا می‌کند، عمدا اوباما و بایدن را با هم اشتباه گرفته است. در همین رابطه مقاله‌ای در تاریخ 12 نوامبر در مجله فوربز منتشر شد که در آن عنوان شده بود، ترامپ بین سپتامبر و نوامبر سال گذشته حداقل 7 مرتبه اوباما و بایدن را با هم اشتباه گرفته است.

اشتباهات ترامپ در سخنرانی‌های انتخاباتی‌اش در حالی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد که جو بایدن، نامزد حزب دموکرات نیز بارها تحت تاثیر اشتباهاتی که در صحبت‌هایش داشته است، مورد انتقاد و تمسخر این نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه قرار گرفته است.اشتباهاتی که موجب شد، حتی رابرت هور، بازپرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا هم بایدن را فردی با حافظه ضعیف عنوان کند.

با این حال، بایدن با بیان اینکه حافظه‌اش مشکلی ندارد، ادعای مطرح شده را رد کرده است.بایدن پیشتر با حضور در یک برنامه در پاسخ به سوال مجری که از او در مورد سنش به عنوان یک عامل نگران‌کننده برای رای‌دهندگان آمریکایی پرسیده بود، عنوان کرد: شما باید یک نگاهی به مرد دیگر بیندازید که تقریبا اندازه من سن دارد اما نام همسرش را هم به خاطر نمی‌آورد. بایدن به سخنرانی ترامپ اشاره کرد که در آن همسرش ملانیا را مرسدس صدا کرده بود. با این حال ترامپ بعدها این اشتباهش را هم به نحوی توجیه کرد و اکنون هم خطاب به بایدن عنوان کرده است : لازم است بایدن، حتما یک «تست شناختی» بدهد تا متوجه شویم که چرا چنین تصمیمات وحشتناکی می‌گیرد. ترامپ پیشتر هم ادعا کرده بود، اوباما به صورت مخفیانه در حال اداره کاخ سفید است.