دونالد ترامپ، می‎گوید که اگر در انتخابات ۲۰۲۴ پیروز نشود در آمریکا حمام خون به‌راه خواهد افتاد.

به گزارش مرور نیوز، دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، می‎گوید اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر (آبان) پیروز نشود، به معنای پایان احتمالی دموکراسی آمریکا خواهد بود.

ترامپ طی یک سخنرانی پیش‌بینی کرد که اگر در انتخابات سراسری ۵ نوامبر پیروز نشود، دموکراسی آمریکایی به پایان خواهد رسید. 

به گفته وی، اگر ما در این انتخابات پیروز نشویم، فکر نمی‌کنم شما یک انتخابات دیگر در این کشور داشته باشید.

دونالد ترامپ اظهارات خود را با ادای احترام به هوادارانش آغاز کرد که در حال حاضر به اتهام شورش در ساختمان کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۷ دی ۱۳۹۹) در زندان به سر می‌برند، آغاز کرد.

ترامپ همچنین در بخشی از اظهارات خود درباره وضع تعرفه بر خودرو‌های وارداتی و رقابت خارجی برای صنعت خودروسازی آمریکا اعلام کرد: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون به‌راه خواهد افتاد.

جیمز سینگر، سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن آنچه را «افراط گرایی»، «تشنگی برای انتقام» و «تهدید به خشونت سیاسی» ترامپ خواند، محکوم کرد.

بایدن سن ترامپ را به سخره گرفت

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا درباره دونالد ترامپ و سن خود اظهارنظر کرد.

این دموکرات ۸۱ ساله در باشگاه گریدیرون در واشنگتن با کنایه، گفت: یکی از نامزد‌ها خیلی پیر و از نظر ذهنی برای رئیس‌جمهور شدن ناتوان است. نامزد دیگر هم من هستم.

بایدن در تعدادی از نظرسنجی‌ها از ترامپ عقب افتاده و با نگرانی رای‌دهندگان در مورد سن خود مواجه است. او سعی کرده با برجسته کردن سن ترامپ ۷۷ ساله تمرکز‌ها را از سن خود دور کند.

جو بایدن در اظهارات خود به جمهوری‌خواهان کنگره که تحقیقات استیضاح در مورد معاملات تجاری پسرش را آغاز کرده‌اند، انتقاد کرد و گفت که آن‌ها در استیضاح شکست می‌خورند.

بایدن، می‎گوید که کمپین انتخاباتی دموکرات‌ها نشان می‌دهد که چگونه اقتصاد آمریکا را پس از همه‌گیری کووید-۱۹ «بدون تشویق مردم آمریکا به تزریق سفیدکننده» بازسازی کردند.