ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله به بیمارستان شفای نوار غزه طی روزهای گذشته تاکنون دست کم ۵۰۰ فلسطینی را بی دلیل بازداشت کرده است.

به گزارش مرور نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از بازداشت ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا واقع در غرب شهر غزه خبر داد.

این تعداد شهروند فلسطینی از زمان حمله نظامیان صهیونیست در تاریخ ۱۸ مارس تاکنون بدون هیچ دلیل موجه بازداشت شده‌اند.

نظامیان صهیونیست طی روزهای گذشته حمله‌های وحشیانه خود را علیه بیمارستان‌های نوار غزه و به صورت مشخص بیمارستان‌های شفا و امل تشدید کرده‌اند.

علاوه بر بیمارستان امل، ارتش رژیم صهیونیستی از یک هفته قبل انواع جنایات وحشیانه را علیه آوارگان فلسطینی در بیمارستان شفای نوار غزه مرتکب شده است.

لازم به ذکر است که خبرنگار شبکه المیادین صبح امروز گزارش داد که اطراف بیمارستان شفا شاهد حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی در کنار تیراندازی‌های گسترده از سمت نظامیان صهیونیست بوده است.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای طی ساعت‌های گذشته توپخانه رژیم صهیونیستی طبقه فوقانی بیمارستان شفا را هدف قرار داده است.

این در حالی است که در کنار تمام جنایات رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان شفای نوار غزه خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان صهیونیست به محاصره بیمارستان امل واقع در غرب شهر خان یونس و جمعیت هلال احمر فلسطین در این منطقه ادامه می‌دهند.

حمله به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از جنایات جنگی واضح و آشکار در قانون‌های بین المللی محسوب می‌شود که صهیونیست‌ها طی روزهای اخیر بدون توجه به هشدارهای نهادهای جهانی به ارتکاب آن مشغول هستند.