یک منبع امنیتی اردن اخبار برخی رسانه‌ها درباره تیراندازی به سمت پایگاه‌های امنیتی و نظامی در استان «الکرک» را تکذیب کرد.

به گزارش مرور نیوز، یک منبع امنیتی اردن که خواست نامش فاش نشود، گفت که اخبار مربوط به تیراندازی به سمت پایگاه‌های امنیتی و نظامی در استان الکرک صحت ندارد.

آنگونه روزنامه القدس العربی نوشته، رسانه‌های خبری روز دوشنبه (دیروز) گزارش دادند که پایگاه‌های نظامی و پلیسی اردن در منطقه المنشیه در الکرک هدف تیراندازی قرار گرفت.

شهرک الکرک واقع در جنوب اردن روز 18 دسامبر سال گذشته شاهد درگیری مسلحانه بین نیروهای امنیتی اردن و افراد مسلح بود که به کشته شدن هفت تن از نیروهای امنیتی، دو غیرنظامی اردنی، یک گردشگر کانادایی و چهار فرد تحت تعقیب منجر شد.

این درگیری‌ها یک روز پس از اعلام پایان درگیری‌ها در این منطقه بار دیگر ازسرگرفته شد و در این درگیری‌ها نیز چهار نیروی امنیتی و یک فرد تحت تعقیب کشته شد.

دو روز پیش نیز «هانی الملقی» نخست‌وزیر اردن تغییراتی در کابینه خود اعمال و 6 وزیر از جمله «غالب الزعبی» وزیر کشور را تغییر داد و به جای وی «سلامه حماد» را تعیین کرد که به گفته ناظران حوادث اخیر الکرک علت اصلی تغییر وزیر کشور بود.