سرویس بین الملل- مقامات آلمان اعلام کردند که این کشور با خطر حملات تروریستی از طریق سلاح‌های شیمیایی مواجه است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور  نیوز به نقل از رسانه های آلمان، اداره فدرال جنایی و دولت این کشور طی گزارشی درباره خطر حملات تروریستی با سلاح‌های شیمیایی از جمله به منابع تامین آب و مواد غذایی در این کشور هشدار داد.

به گزارش تسنیم به نقل از نشریه "بیلد" آلمان یک گزارش امنیتی برلین که اخیرا منتشر شده است حاوی هشدارهای نگران کننده‌ای است. بر این اساس خطر حملات تروریستی با سلاح های شیمیایی در آلمان وجود دارد.

به گزارش نشریه بیلد آلمان، دولت و اداره فدرال پلیسب جنایی آلمان درباره خطرات حملات تروریستی با سلاح های شیمیایی در کشورشان هشدار داده‌اند.

نشریه بیلد آلمان این خبر را امروز (سه شنبه) با استناد به گزارش دولت آلمان موسوم به "تحلیل خطرپذیری در حمایت از شهروندان" منتشر کرده است.

اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در این گزارش که نشریه بیلد ارائه داده نوشته است: عوامل با انگیزه های اسلامی افراطی آمادگی و همچنین توانایی این را دارند که مقادیر زیادی مواد شیمیایی را تهیه کرده و از آن استقاده کنند.

بر این اساس یک حمله شیمیایی به تاسیات تامین آب یا مواد غذایی گزینه ای واقع بینانه است. همچنین حملات احتمالی علیه تاسیسات یا حمل و نقل صنایع شیمیایی یک خطر بالاقوه بالا است.