یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد تشکیلات خودگردان طی حدود یک‌ سال و به دستور رژیم صهیونیستی 400 فلسطینی را دستگیر کرده است؛ فعالیت این افراد در شبکه‌های اجتماعی توسط تل‌آویو کنترل می‌شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس ، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اعلام کرد تعداد فلسطینی‌هایی بازداشت شده به دلیل مطالب و نوشته‌هایشان بر روی شبکه‌های اجتماعی رو به افزایش است و تشکیلات خودگردان طی بیش از یک سال حدود 400 فلسطینی را به درخواست رژیم صهیونیستی بازداشت کرده است.

بر اساس گزارش این روزنامه، شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) و دیگر واحدهای اطلاعاتی این رژیم اطلاعات فراوانی را از فلسطینی‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی دارند و هر زمانی که احساس خطری مبنی بر قصد این افراد برای انجام عملیات شهادت‌طلبانه در آینده داشته باشند، دستور بازداشت آنها را می‌دهند.

بر همین اساس، امنیت رژیم صهیونیستی طی سال گذشته 2200 شخص را که امکان می‌داد ممکن است در آینده دست به عملیات شهادت‌طلبانه بزنند، شناسایی و پس از بررسی‌های دقیق 400 نفر آنها را بازداشت کرد.

برخی دیگر به به «بازداشت موقت یا اداری» محکوم شده‌اند و این در حالی است که هیچ مطلبی از این افراد در شبکه‌هایی اجتماعی وجود ندارد که دال بر قصد آنها برای انجام عملیات شهادت‌طلبانه در آینده باشد.