یکی از اعضای کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در واکنش به اظهارات اخیر محمدبن سلمان علیه ایران گفت: عربستان بزرگترین حامی تروریست‌ها است و دشمنی‌اش تنها با ایران نیست بلکه دشمن تمام شیعیان جهان است.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از الأباء، اسکندر وتوت، عضو کمیسیون امنیت و دفاع عراق گفت: اظهارات اخیر محمدبن سلمان، وزیر دفاع عربستان که به طور علنی دشمنی خود با شیعیان منطقه و جهان را اعلام کرد و به اعتقادات شیعیان توهین کرد، چهره زشت و فرقه گرای عربستان را نشان داد و اظهارات وی فاقد هرگونه ادبیات دیپلماتیک بود.

وی افزود: اظهارات بن سلمان برگرفته از دشمنی شان با ایران نیست بلکه برگرفته از دشمنی‌شان با تمام شیعیان جهان است و عجیب است که مسئول یک کشور اینگونه به مسئله امام مهدی(عج) بپردازد. ما در قرن 21 هستیم و آل سعود هنوز نمی دانند که مسئله ظهور یک مسئله اسلامی است نه مذهبی.

وی در ادامه گفت: این فرد نادان اگر چیزی از اسلام می دانست، می فهمید که قضیه امام مهدی(عج) یک قضیه اسلامی است و تمام مسلمانان جهان چه شیعه و چه اهل سنت بر آن متفق هستند و پرداختن وی به این مسئله مهم برگرفته از وسواس فکری خودشان ورژیم صهیونیستی است.

وتوت در پایان گفت: عربستان به نیابت از رژیم صهیونیستی می خواهد وارد یک جنگ فرقه‌ای و منطقه‌ای شود و عربستان حامی این رژیم اشغالگر است.

به گزارش ایسنا، محمدبن سلمان در گفت‌وگوی اخیرش با یکی از رسانه های سعودی مدعی شد که ایران در حال آماده شدن برای ظهور امام زمان(عج) است تا بر تمام جهان اسلام مسلط شود و ما نمی توانیم با ایران به تفاهم برسیم.