دفتر مطبوعاتی سازمان امنیت و همکاری اروپا از عدم حضور مقامات دولتی تاجیکستان در نشست این سازمان در شهر «وین» خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، مقامات دولت تاجیکستان از شرکت در همایش «جلوگیری از افراط گرایی خشونت بار، حرکت به سوی تروریسم» سازمان امنیت و همکاری اروپا که در تاریخ 23 الی 24 می سال جاری در شهر «وین» اتریش برگزار می شود، امتناع کردند.

سازمان امنیت و همکاری اروپا برای این همایش از نمایندگان سازمان های مدنی، دادستان کل، کمیته امنیت ملی، وزارت کشور و وزارت امور خارجه تاجیکستان دعوت کرده بود.

این نشست در جهت بررسی مسائل مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، حفظ آزادی بیان ضمن مبارزه با افراط گرایی در شبکه های اینترنتی و راه های جدید جلوگیری از افراط‌گرایی برگزار می‌شود.

در این همایش سازمان امنیت و همکاری اروپا قرار است همه کشورهای عضو این سازمان شرکت کنند.

علت عدم حضور نمایندگان تاجیکستان در نشست سازمان امنیت و همکاری اروپا تاکنون از طرف مقامات این کشور بیان نشده است.

نشست های مربوط به جلوگیری از افراط گرایی و مبارزه با تروریسم سازمان امنیت و همکاری اروپا سال گذشته نیز در آلمان برگزار گردید.

مقامات تاجیکستان در حالی از شرکت در همایش سازمان امنیت و همکاری اروپا خودداری کردند که در ماه سپتامبر سال 2016 در نشست «ورشو» لهستان مخالفان دولت تاجیکستان حضور داشتند که نمایندگان دولتی تاجیک به نشانه اعتراض نشست را ترک کردند.

همچنین 7 اکتبر سال گذشته شورای جمعیتی تاجیکستان سازمان امنیت و همکاری اروپا را در استفاده از استانداردهای دوگانه متهم کرد.