مدیر جدید ارتباطات دولت دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای گفت که رئیس‌جمهور آمریکا هنوز از بابت مداخله روسیه در انتخابات سال گذشته قانع نشده است.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از گاردین، آنتونی اسکاراموچی، مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید گفت: رئیس‌جمهور آمریکا معتقد است سرویس‌های اطلاعاتی روسیه به حدی در مهارت‌های فریب و هک کردن قوی هستند که هیچ اثری از خود در صورت حمله به سیستم‌های کامپیوتری حزب دموکرات آمریکا برجای نگذارند.

اسکاراموچی درمصاحبه با سی‌ان‌ان به نقل از دونالد ترامپ گفت: اگر روس‌ها واقعا دست به هک کردن این سیستم‌ها و افشای این ایمیل‌ها زده باشند شما هرگز نخواهید توانست آن را ببینید و هرگز مدرکی از آنها نخواهید داشت.

اسکاراموچی در عین حال تایید کرد که ترامپ اخیرا درباره اختیارات برای عفو افراد مجرم بحث کرده است و به این ترتیب تکذیبیه چند روز پیش تیم حقوقی ترامپ در این ارتباط را نقض کرد.

اسکاراموچی در عین حال گفت: بعد از شش ماه از ریاست جمهوری ترامپ که تحت‌الشعاع مناقشه روسیه قرار گرفت دیدگاه وی درباره مداخله کرملین در انتخابات آمریکا این است که شاید آنها این کار را کرده باشند شاید هم نکرده باشند.

اسکاراموچی همچنین درباره اینکه آیا ممکن است ترامپ تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه را که اخیرا در مجلس سنا تصویب شد، وتو کند گفت: فعلا که ترامپ تصمیمی برای امضای این لایحه نگرفته است.

این اظهارات برخلاف حرف‌های چند روز پیش سارا هاکبی سندرز، دبیر مطبوعاتی جدید کاخ سفید است که گفت: ترامپ قطعا این قانون را تصویب خواهد کرد.