سرویس بین الملل- رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که رجب طیب اردوغان یک بیمار است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از رسانه های سوریه،  بشار اسد در گفت وگو با شبکه تلویزیونی «آر تی پی» درخصوص تجاوز ترکیه به خاک سوریه و حمایت اردوغان از تروریست ها گفت: اردوغان فرد بیماری است که ارتباط خود را با واقعیت جاری به کل از دست داده است.
وی در باره پیروزی دونالد ترامپ ضمن بیان اینکه بدون عملکرد ترامپ هیچ گونه پیش‌نظری نمی توان داشت تاکید کرد: ما انتظار چندانی نداریم چرا که دولت آمریکا صرفا منحصر به خود رئیس‌جمهور نیست، بلکه کابینه دولت محل جدال جناح‌های متفاوت قدرت و گروه‌های فشار است که بر عملکرد رئیس جمهور تاثیر دارند.

رئیس‌جمهور سوریه ضمن اشاره به اتحاد ایران، روسیه و سوریه در مبارزه با تروریسم افزود: اگر دولت آمریکا به صورت واقعی در پی مبارزه با تروریسم باشد بی‌شک اتحادی طبیعی بین ما شکل خواهد گرفت چرا که سوریه بیشتر از هر کشور دیگر قربانی جنایت‌های تروریستی بوده است.

«بشار اسد» درباره همکاری با دونالد ترامپ برای شکست داعش با اشاره به مخالفت رسانه‌های مسلط با دونالد ترامپ،جدال قدرت در دولت آمریکا و پشتیبانی تاکنونی واشنگتن از گروه های تروریستی تصریح کرد: من مایل‌ام که در زمینه مبارزه با تروریسم با آمریکایی‌ها همکاری کنم، اما مسئله این است هکه عوامل و بازیگران گوناگونی هستند که مانع این همکاری دوجانبه می‌شوند.