همایش یک‌روزه «تازه‌های بیماری‌های کلیه و سیستم ادراری در کودکان» به همت شرکت داروسازی ثامن در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز از مشهد، این سمینار علمی توسط گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری انجمن متخصصان کودکان استان خراسان رضوی و با حضور پروفسور فرحناک اسدی؛ استاد برجسته طب نفرولوژی کودکان دانشگاه راش آمریکا و نیز اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

این سمینار با هدف پیگیری و درمان بیماری‌های کلیوی و سیستم ادراری در کودکان در  نشست‌های تخصصی با موضوعات «تفسیر آزمایش کامل ادرار در کودکان»، «تازه‌های بیماری‌های گلومرولی در کودکان»، «اختلالات رشد و بیماری‌های کلیوی»، «بیماری‌های کلیوی در نوزادان»، «اختلالات عصبی و بیماری‌های کلیوی»، «اصول مایع‌درمانی در کودکان بستری در بیمارستان»، «اختلالات هماتولوژیک و بیماری‌های کلیوی»، «اختلالات قلبی و فشار خون در کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی»، «اختلالات گوارشی در کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی» و «بیماری‌های عفونی در کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی» به انتقال دانش‌های جدید میان متخصصان می‌پردازد.

این همایش با حضور بیش از 150 دانشجوی متقاضی امتیاز بازآموزی و با حضور 47 سخنران، 27 آبان جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی  برگزار می‌شود.