نخستین همایش تجلیل از خیران بیمارستان ساز استان روز پنجشنبه در سالن دانشگاه شکیب مهریز برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز این همایش با حضور 30 نفر از خیران بیمارستان ساز فعال در تکمیل و تجهیز بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز، جمعی از مدیران اجرایی و مردم برگزار شد.
مدیر بیمارستان مهریز گفت: از ابتدای فعالیت این بیمارستان در سال 1372 تاکنون برای تکمیل و تجهیز بخش های مختلف آن افزون بر 150 میلیارد توسط خیران کمک شده است.
سید رسول محسن زاده افزود: طرح توسعه بیمارستان مهریز به وسعت افزون بر هشت هزار متر مربع در چهار طبقه و حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که تکمیل آن 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی اظهار داشت: بیمارستان مهریز در طرح توسعه از 96 تخت به 250 تخت ارتقاء پیدا می ‎‎یابد که طبقه اول شامل هشت اتاق عمل جراحی از جمله اتاق عمل جراحی قلب و مغز و اعصاب و بلوک‌های سازمانی است که در صورت تکمیل این طرح 600 نفر نیز پرسنل به کارکنان بیمارستان اضافه و به قطب سلامت و درمان در منطقه تبدیل می شود.
همچنین فرماندار و امام جمعه مهریز با تجلیل از خدمات دولت در زمینه تکمیل و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، مشارکت خیران در حوزه سلامت را مورد تاکید قرار دادند .
در پایان این همایش که با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همراه بود از خیران بیمارستان ساز شهرستان مهریز با تندیس و لوح سپاس قدردانی بعمل آمد.
بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز فعالیت خود را در سال 1372 در این شهرستان آغاز کرده و دارای تمامی بخش های مورد نیاز است.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.