سخنگوی سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز فصل جدیدی را آغاز خواهد کرد و جبهه مقاومت نیز در نقطه شروع جدیدی قرار خواهد گرفت

به گزارش مرور نیوز، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در گفتگو با شبکه خبر در واکنش به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، گفت: شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام را به ملت عزیز، رهبر معظم انقلاب و حضرت ولیعصر(عج) و مردم قهرمان ایران، جبهه مقاومت، خانواده شهدای مدافع حرم و همه آزادگان و انسان های ظلم ستیز تبریک و تسلیت عرض می کنم.  

وی افزود: «قاسم سلیمانی» یکی از فرماندهان با تدبیر، شجاع، ولایت مدار و انقلابی بود که در طول عمر پر برکت خود در ۴۱ سال گذشته برای امنیت ملت‌مان، امنیت امت اسلامی و برای مبارزه با دشمنان قسم خورده امت اسلامی، مجاهدت های فراوانی کرد و در عرصه های خطر قرار گرفت؛ در دفاع مقدس بارها و بارها تا مرز شهادت پیش رفت.  

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار سلیمانی در توانمند کردن جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی بارها و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و چندین بار مجروح شد، تاکید کرد: شهید سلیمانی پیش از این که به دست آمریکایی ها به شهادت برسد لقب زیبا و پرمعنای شهادت را از مقام معظم رهبری در سفر کرمان دریافت کرد.  

سردار شریف اظهار داشت: اگر چه او جانبازی بود که بالاترین مدال افتخار نظامی ایران را توسط مقام معظم رهبری با خود داشت اما مهمتر آن بود که همواره خود را سرباز امت و ولایت می دانست و هیچ تماسی نبود که ایشان در آن تاکید نکند که سرباز ولایت و سرباز ملت ایران است.  

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز فصل جدیدی را آغاز خواهد کرد و جبهه مقاومت نیز در نقطه شروع جدیدی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: آرمان های شهید سلیمانی کاملا مشخص است و آموزش های لازم برای جبهه مقاومت و تدبیرهای لازم در طول حیات پُر برکت ایشان روشن و واضح است. قطعا این شادی لحظه ای امریکایی ها دیری نخواهد پایید که به عزا تبدیل خواهد شد.  

سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم و جبهه مقاومت در طول و عرض جغرافیایی جهان اسلام، انتقام خون این شهید سرافراز را که به چیزی جز سرافرازی و سربلندی ملت ایران، امت اسلامی و آزادی قدس نیاندیشید فکر نمی کند.

سردار شریف گفت: ما مطمئن هستیم شاگردان و تربیت یافتگان این فرمانده لایق و شجاع حتما آرمان های او که همان آرمان های ترسیم شده توسط امام(ره) و مقام معظم رهبری است را محقق خواهند کرد.  

وی با بیان اینکه سپاه «قاسم سلیمانی های» متعددی دارد، تصریح کرد: هرچند فرهنگ سپاه ایجاب نمی کند که در زمان حضور سرداران سرافراز خود جایگزین آنها را به جامعه معرفی کند اما انسان‌های شجاع در مجموعه سپاه پاسداران هستند.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: در سپاه بسیار از این خبر(شهادت حاج قاسم سلیمانی) متاثر شدیم اما عزم ما برای گرفتن انتقام از آمریکای جنایتکار و صهیونیست های غاصب بیشتر خواهد بود و قطعا این اتفاق رقم خواهد خورد.

سردار شریف تاکید کرد: ما در چهل سال گذشته راهی را شروع کرده ایم و سرداران متعددی را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی و امنیت ملت ایران کرده ایم و در همین سالن چند سال قبل شهادت شهید طهرانی مقدم را اعلام کردیم.

وی تاکید کرد: شهید طهرانی مقدم کسی بود که به نابودی اسرائیل فکر می کرد و مقدماتی را فراهم کرد که بخش عمده ای از این راه را رفتیم.

سخنگوی سپاه اضافه کرد: شهید سلیمانی با تدبیر، درایت و آموزش و حضور لحظه ای و میدانی خود شرایطی را به وجود آورد که اسرائیلی ها و آمریکایی ها دست به اقدام و جنایتی آشکار، روشن و مخالف تمام قوانین بین المللی زدند و مطمئن باشند پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد.

سردار شریف تاکید کرد: به ملت عرض می کنم به محض اینکه مقدمات انتقال پیکر مطهر این شهید عزیز و سرافراز و محبوب ملت، فراهم شد، مقدمات و برنامه های تشییع و تکریم و به خاکسپاری «شهید سلیمانی» را اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هرچند راه را در اطلاعیه و بیانیه مقام معظم رهبری بسیار راهگشا می دانیم، گفت: ما پاسداران در مکتب امام(ره) و مقام معظم رهبری یاد گرفته ایم که چگونه با تدبیر دشمن را لحظه به لحظه به عقب برانیم و امنیت مردم، کشور و دوستداران انقلاب را فراهم کنیم.