ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: هموطنان عزیزی که از نعمت سواد خواندن و نوشتن محرومند یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می توانند به همراه شخصی مورد اعتماد به شعب مراجعه نمایند.

به گزارش مرور نیوز،  ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۳۱ اعلام کرد: هموطنان عزیزی که از نعمت سواد خواندن و نوشتن محرومند یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می توانند به همراه شخصی مورد اعتماد به شعب مراجعه نمایند.

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیزی که از نعمت سواد خواندن و نوشتن محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می رساند: برای شرکت در انتخابات و دادن رأی می‌توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به یکی از شعب اخذ رأی مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر با کمک وی نام و نام خانوادگی و کد نامزد را در برگ رأی بنویسند و سپس آن را شخصاً به صندوق رای بیندازند.

ضمناً مسئولین شعب، اعم از نمایندگان فرماندار، اعضاء شعبه، ناظرین هیأت نظارت، عوامل انتظامی، نمایندگان نامزدها و بازرسین به هیچ وجه مجاز نیستند برای رأی دهندگان اقدام به نوشتن رأی نمایند.

ستاد انتخابات کشور