فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:تهدید جدی امنیتی و نظامی با حضور این مردم که همیشه ایستاده‌اند علیه انقلاب وجود ندارد.

به گزارش مرور نیوز، سردار محمدعلی جعفری در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و حرکت های جهادی در محل سالن غدیر سپاه کربلای مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و تبریک هفته بسیج، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای وظیفه خطیر خود و به خواسته مقام معظم رهبری در چند سال اخیر وارد عرصه های جدیدی از مأموریت شده است .

وی بیان کرد: آنچه که شاید برای برخی هنوز هم تعجب برانگیز باشد این موضوع است که چرا سپاه پاسداران در عرصه نظامی و امنیتی فعالیت می‌کند، چرا وارد عرصه محرومیت زدایی شده و می شود؛ پاسخ آن بسیار روشن است سپاه مأمور حفظ انقلاب و پیشبرد اهداف آن است .

وی بیان کرد: وظیفه سپاه پاسداران در حفظ انقلاب اسلامی به این صورت است که همه ما پاسداران و بسیجیان باید بدانیم اگر می خواهیم انقلاب را حفظ کنیم، مهم ترین و جدی ترین تهدید علیه انقلاب چیست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تهدیدجدی  امنیتی و نظامی با حضور این مردم که همیشه ایستاده اند  علیه انقلاب وجود ندارد، گفت: اما تهدیدهای نرم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خطرناک ترین تهدید علیه انقلاب اسلامی هستند.

جعفری بیان کرد: اینکه بسیج مثل سپاه وظیفه حفظ انقلاب رابرعهده دارد به این معنی است که بخشی از مردم دربرابر دشمنان برای انقلاب می ایستند باید بدانند چه خطری برای انقلاب مهم و تهدید است.

وی با اشاره به اینکه برخی از تهدیدهای نظامی و امنیتی به فرصت در کشور تبدیل شده است،گفت: بالاترین آن جنگ ۸ ساله بود که به یک فرصت تبدیل شد و انقلاب توانست در برابر قدرت سلطه بایستد و پیام ایستادگی به همه جا منتقل شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مهم ترین پیام انقلاب همین ایستادگی بود که منتقل شد، افزود: تهدید امنیتی فتنه ۸۸ بود که به حماسه مردمی ۹ دی تبدیل شد و در واقع مردم در برابر همه دسیسه هایی که علیه انقلاب بود،این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.