فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی در تمامی شرایط وظیفه اصلی خود که حفاظت از مرزهای هوایی کشور است را ادامه خواهد داد و هیچ اتفاقی نمی‌تواند بر میزان آمادگی و توان رزم ما تأثیر منفی بگذارد.

به گزارش مرور نیوز،  امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد ، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز در حاشیه بازدید از قسمت‌های مختلف ستاد نیرو درباره اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان پایور و وظیفه، اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی از لحظات اولیه اعلام خطر شیوع این ویروس اقدامات پیشگیرانه خود را در سطح وسیعی شروع کرده و تا ریشه‌کنی کامل این ویروس به اقدامات خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: مجموعه اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی پدافند هوایی با اتخاذ تدابیری همچون چک دمای بدن کارکنان در بدو ورود، ضدعفونی‌کردن اماکن اداری، زیستی و سرویس‌های حمل و نقل کارکنان و نظارت بر تهیه مواد غذایی تاکنون از ورود و انتشار این بیماری جلوگیری کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بیان کرد: نیروی پدافند هوایی در تمامی شرایط وظیفه اصلی خود که حفاظت از مرزهای هوایی کشور است را ادامه خواهد داد و هیچ اتفاقی نمی‌تواند بر میزان آمادگی و توان رزم ما تأثیر منفی بگذارد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در پایان از آمادگی کامل اداره بهداشت، امداد و درمان این نیرو در یگان‌های مختلف سطح کشور در حوزه همکاری با مجموعه بهداشت و درمان کشور خبر داد.