صبح امروز رژه شناوری مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه با حضور بیش از ۱۰۰۰ شناور سبک و نیمه سنگین در سواحل خلیج فارس و تنگه هرمزبرگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، همزمان با هفتمین روز از هفته بسیج ، رژه شناوری مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز( پنج شنبه)  در منطقه عمومی سواحل نیلگون خلیج فارس و تنگه استراتژیک هرمز با حضور بیش از  ۱۰۰۰ شناور سبک و نیمه سنگین  برگزار شد.

این رژه دریایی نمایش اقتدار بسیج مردمی در عرصه دریا و نمایشی از عزت ملی و بصیرت دینی  بسیجیان ولایتمدار بود.

 دریادار تنگسیری در این مراسم اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه از زمان تشکیل بسیج دریایی در سال ۱۳۹۷ توانسته با همراهی و همیاری بسیجیان عزیز جان برکف و استفاده از توان و ظرفیت مردم ولایت مدار تا کنون  ۵۳۰ ناوگروه در سواحل جنوب و شمال سازماندهی کند و در مواقع لزوم و ضرورت ها  هم از ظرفیت بالای این بسیج دریایی مردم پایه  استفاده و بهره گیرد.

وی افزود: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) عزیز فرموند بسیج لشکر مخلص خداست ،بسیج شجره طیبه است و ما به عینه در دفاع مقدس و هم  بعد از آن  مشاهده نمودیم مثلا در  دو سه سال گذشته  در حوادث طبیعی پیش آمده، دیدیم  حقیقتا چگونه با اخلاص،روحیه جهادی و انقلابی در قالب سازمان بسیج دریایی ،حضوری فعال و وصف نشدنی  برای کمک و امدادرسانی به موقع به هموطنان عزیزمان در سیل گرگان، غرب کشور،خوزستان ،غرب استان هرمزگان  و منطقه بشاگرد و جاسک عزت آفرینی کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت : برگزاری این رژه مقتدر دریایی که امروز مشاهده می کنید نمایشی از اقتدار و عزت نظام ولایت مدار مردمی جمهوری اسلامی ایران است که پیامش صلح ،دوستی،برادری،ایثار،ولایت مداری  و ایجاد امنیت پایدار در سواحل دریای خلیج فارس و دریای عمان می  باشد  و در حوزه سازمان رزم نیز موجب ارتقای  کمی و کیفی آمادگی ها و  سازماندهی منظم و کارآمد ناوگروهای بسیج دریایی شده است.