معاون اول رئیس جمهور گفت: تنگنا‌ها و مسائل کشور متعدد و در هم تنیده است و حل آن‌ها به استفاده از خلاقیت‌ها و نوآوری و جلب مشارکت نخبگان و عموم مردم نیاز‌مند است.

به گزارش مرور نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری شهری که امروز (چهارشنبه بیست و ششم آذرماه) برگزار شد، گفت: دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری اقدامی ارزنده برای کاربرد بینش و روش علمی در حل مسائل شهر‌ها است و منجر به کم کردن فاصله میان تحقیق و خلاقیت با سیاستگذاری و مدیریت است.

وی ادامه داد: از شهرداری تهران که در انتقال این تجربه به سطح ملی و به اشتراک گذاشتن دانش و تجارب شهری به شهر‌ها و نهاد‌ها و مراکز تحقیقاتی دیگر و توجه به اهمیت شبکه سازی و ارتباط و همکاری با جامعه دانشگاهی و نخبگان کشور پیشگام شده، کمال تشکر را دارم.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: تمامی وزارتخانه ها و بخش ‌های ذی‌ربط دولتی، دانشگاه‌ها و سازمان‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری و مراکز نوآوری، استانداری‌ها و شهرداری‌ها، نهاد‌های منتخب و مدنی از جمله شورا‌های اسلامی شهر، انجمن‌ها و نشریات علمی، رسانه‌ها و شبکه ‌ها، بخش خصوصی و موسسات و شرکت‌های نوآور باید از فراهم شدن این فرصت در فضای مجازی برای کاهش مشکلات جامعه شهری در این دوران استفاده کنند.

جهانگیری بیان کرد: تنگنا‌ها و مسائل کشور متعدد و در هم تنیده است و حل آن‌ها به استفاده از خلاقیت‌ها و نوآوری و جلب مشارکت نخبگان و عموم مردم نیاز‌مند است.