رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش مرور نیوز، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام وی با بیان اینکه رمضان، مجالی در نیایش و ستایش رب العالمین برای عبور از بحران فراگیر کرونا ویروس و فرصتی مناسب برای تقویت همدلی و هم‌صدایی امت اسلامی است، نوشت: تحکیم، انسجام و یکپارچگی میان کشورهای مسلمان در این شرایط خاص و جهانی، موجبات ثبات، امنیت و آرامش پایدار و صحت و تندرستی در حوزه جهان اسلامی را فراهم خواهد ساخت.  

متن این پیام به شرح زیر است:

السلام علیکم و رحمة الله و برکات؛  

صمیمانه ترین مراتب تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ستایش به درگاه خداوند متعال پذیرا باشید.  

رمضان، مجالی در نیایش و ستایش رب العالمین برای عبور از بحران فراگیر کرونا ویروس و فرصتی مناسب برای تقویت همدلی و هم‌صدایی امت اسلامی است.  

باور قلبی دارم؛ تحکیم، انسجام و یکپارچگی میان کشورهای مسلمان در این شرایط خاص و جهانی، موجبات ثبات، امنیت و آرامش پایدار و صحت و تندرستی در حوزه جهان اسلامی را فراهم خواهد ساخت.  

با اغتنام از فرصت تاکید می‌نمایم که مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت دیپلماسی پارلمانی در جهان معاصر، از تقویت هر چه بیشتر همکاری‌ها و تعامل سازنده با مجالس کشورهای اسلامی برای انسجام و همگرایی تا رفع این بحران فراگیر و همگرایی بیش از پیش امت اسلامی استقبال می کند.  

در ماه نزول قرآن از خداوند عزوجل موفقیت روز افزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و دولت آن کشور را مسئلت دارم.  

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران