سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از رونمایی سایت جدید شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه کشور خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی نوری سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در مراسم رونمایی از سایت، شبکه‌های اجتماعی و محصولات شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، گفت: در ۸۹۱ نقطه کشور از حضور ائمه جمعه برخوردار هستیم. امروز در هفته نماز جمعه رونمایی از محصولات بسیاری را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: یک محور از رونمایی‌ها مربوط به کتب است که در این محور سه جلد کتاب از بیانات رهبری به صورت ترتیب‌بندی نماز جمعه و هم به شکل پیوست موضوعی گردآوری شده است که در محور زمان‌بندی سه جلد کتاب رونمایی می‌شود.

نوری ادامه داد: دیدارنگار نیز یکی از کتبی است که امروز رونمایی می شود و در آن ۲۲ جلسه دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر انقلاب با گرافیکی مطلوب جمع‌آوری شده است. همچنین کتاب عکس شهدای محراب که حاوی عکس شهدای روحانیت و ائمه جمعه کشور است. کتاب دیگر هم کتاب آثار گرافیکی به همت هنرمندان ایران اسلامی است که امروز رونمایی می‌شود.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه یادآور شد: فراخوان شعر نماز جمعه با مرکز موسیقی صداوسیما، رونمایی از قرائت آیه ۹ سوره جمعه با همکاری شبکه قرآن و فراخوان دومین جشنواره شکوه نماز جمعه برای دومین بار از دیگر آثاری است که امروز رونمایی می‌شود.

نوری گفت: امروز بازنگری و بازآرایی خوبی توسط مرکز ارتباطات رسانه صورت گرفته و از سایت نماز جمعه رونمایی می‌شود. در این سایت مردم می‌توانند با ائمه جمعه سراسر کشور ارتباط برقرار و اطلاعات خود را در آن وارد کنند.

وی با بیان اینکه همچنین امروز شاهد آغاز فعالیت شبکه‌های اجتماعی و همچنین سامانه ارتباط مردمی و پیامکی در محور رسانه هستیم، گفت: از این پس مردم می‌توانند به شکل تلفنی و پیامکی پیشنهادات و انتقادات خود را به نماز جمعه منتقل کنند.