همایش (فروم) بین المللی سرمایه گذاری و تجارت با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری ایران و تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از سفارت تاجیکستان در تهران، فروم بین المللی سرمایه گذاری و تجارت به کوشش مقام اجرایی حاکمیت دولتی و کمیته دولتی سرمایه گذاری و اداره اموال دولتی جمهوری تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می‌کنند.

نمایندگان بخش اقتصاد ، صنعت، معدن، تجارت، فناوری، گردشگری، مقامات دولتی، سیاست گذاران، مشاغل محلی و محققانی که به دنبال آخرین اطلاعات در مورد سرمایه گذاری ایمن در تاجیکستان و ایران هستند، می‌توانند برای شرکت در فروم برنامه‌ریزی شده ثبت نام کنند.

برگزارکنندگان فروم بین المللی سرمایه گذاری و تجارت به منظور اجرای مقررات همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و فنی بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران مصمم هستند تا پتانسیل فرصت‌های سرمایه گذاری تاجیکستان و ایران را در زمینه های مختلف معرفی کنند.

انتظار می‌رود که این فروم سرمایه گذاران اصلی را با دانش نسبی، ابزارهای الزام، مشارکت و منابع تجهیز کند تا به آنها کمک کند بخش‌های مربوطه را به سمت دستاوردهای هدف مشترک پیش ببرند.

به عنوان سازمان‌دهندگان، مصمم هستیم تا راه حل‌های جدید و مبتکرانه‌ای برای اتصال و یکپارچگی سرمایه گذاری ارائه دهیم و مایل هستیم تا بسیاری از شرکا و همکاران خود را در این فروم ببینیم. خوشحال می شویم اگر آنها در این فروم به ما بپیوندند و به ما کمک کنند تا پایه و اساس برنامه ها و پروژه های بلندپروازانه جدید را برای سال های آتی تعیین کنیم.