رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی نوشت: کارکنان این نیروی خدوم نقشی حیاتی در تحقق دفاع کامل و ترسیم تصویر مقتدر از ایران اسلامی دارند.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از پایداری ملی، در پیام سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی خطاب به سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی آمده است: هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای تقدیر از کارکنان نیروی خدومی که نقشی حیاتی در تحقق دفاع کامل و ترسیم تصویر مقتدر از ایران اسلامی دارند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: نتیجه خدمت‌گذاری و مجاهدت خالصانه، صادقانه و هوشمندانه این نیرو، احترام و اعتماد مردمی است که این پشتوانه و سرمایه عظیم اجتماعی، وجه تمایز آن با ماموران تامین کننده امنیت در سایر کشورها است.

جلالی خاطرنشان کرد:‌ نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از ارکان برقراری نظم، امنیت و آرامش اجتماعی در سال‌های اخیر توفیقات متعددی را کسب کرده که موجب شده است این مجموعه در چشم مردم عزیز و قابل‌ اعتماد باشد.

وی در این پیام تصریح کرد: سرمایه اجتماعی که امروز حامی ناجاست ذخیره گرانقدر برای کشور و به‌ویژه نیروهای مسلح و نتیجه سال‌ها تلاش هوشمندانه و مجاهدت خالصانه است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد: نقش مؤثر و هوشمندانه فرماندهی، مسئولان و کارکنان مقتدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنترل نظم اجتماعی و تأمین امنیت داخلی و مرزها آن هم در شرایطی که معاندین، اشرار، گروه‌های ضدانقلاب و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره برای ایجاد ناامنی در کشور برنامه‌ریزی و دندان تیز کرده‌اند بالاترین سطح امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

جلالی یادآور شد: در این میان همزمان با رویکرد نوین تهدیدات، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز با به‌روزرسانی رصد تهدیدات، با بهره‌مندی از نیروهای نخبه متدین، ولایتمدار و متخصص و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی نوین، توان بازدارندگی عظیمی را برای مقابله با برهم‌زنندگان امنیت عمومی و اقتصادی در فضای حقیقی و مجازی، ایجاد کرده است.

این پیام افزود: سازمان پدافند غیرعامل کشور منطبق بر وظایف خود مبنی بر سازماندهی، طرح‌ریزی، هدایت و راهبری و عملیات پدافندی در زمینه مقابله با تهدیدات نوین دشمن، تمام توان خود را در راستای کمک به نیروی انتظامی کشور در راستای اهداف و ماموریت‌های مشترک و تحقق دفاع کامل و همه‌جانبه و ارتقای توان بازدارندگی و پایداری ملی کشورمان به کار خواهد گرفت.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن ناجا به همه کارکنان غیور این نیرو خداقوت گفت و مجاهدات خالصانه آنان را ارج نهاد و از خداوند متعال برای توفیق خدمت و بهروزی ایشان با تبعیت از رهنمودهای حکیمانه  فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسألت کرد.