سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در نشست امروز کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و گفت: رأی‌گیری برای انجام این تحقیق و تفحص به نشست آتی کمیسیون موکول شد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از خانه ملت، « رضا حاجی پور » با تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش ، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: دستور کار نخست نشست امروز مربوط به بررسی لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعاده شده از شورای نگهبان بود که ایرادات شورای نگهبان نسبت به این لایحه در نشست امروز برطرف شد.

نماینده مردم آمل در مجلس یادآور شد: دستور بعدی کمیسیون بررسی تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۳۹۱ تاکنون بود که این دستور کار با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده متقاضیان طرح تحقیق و تفحص مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: موارد و مسائل مورد نظر و محورهای تحقیق و تفحص در این نشست مطرح شد و رئیس دانشگاه آزاد نیز به ابهامات و سوالات مد نظر مطرح شده پاسخ داد. نهایتا رأی‌گیری برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به نشست بعدی کمیسیون موکول شد.