فرمانده نیروی دریایی ارتش با تبریک فرا رسیدن روز تربیت بدنی و ورزش در پیامی به وزیر ورزش و جوانان نوشت: ورزش وسیله‌ای برای تأمین سلامتی، نشاط، تعادل هیجانی و تربیت اجتماعی کارکنان هر سازمان است.

به گزارش مرورنیوز و‌ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش ، دریادار شهرام ایرانی در پیامی به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش در 26 مهرماه، در پیامی به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، نوشت: تربیت بدنی واژه‌ای به وسعت رشد، تعالی و کمال ابعاد وجودی، روحانی، عقلانی و اجتماعی انسان است.

تقویت قوای جسمانی نقش موثری در کاهش فشارهای عصبی، اضطراب و افسردگی داشته؛ عامل اصلی در ارتقای سطح حافظه، خلاقیت فردی، مهارت‌های حل مسئله، تقویت روح همدلی و هم‌افزایی و نهایتاً بهبود وضعیت سلامت سرمایه‌های انسانی است. ورزش وسیله‌ای برای تأمین سلامتی، نشاط، تعادل هیجانی و تربیت اجتماعی کارکنان هر سازمان است.

بی‌شک حفظ و توسعه آمادگی جسمانی و توان رزم کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران وابسته به نقش ارزنده و اقدامات اثربخش تمامی مسئولین و دست‌اندرکاران در مجموعه تربیت‌بدنی است و پر واضح است که سازمان تربیت‌بدنی تأثیر بسزایی در حال خوب سپیدجامگان دریادل ایفا می‌کند.

ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به جنابعالی و تمامی همکاران و ورزشکاران که متولی پرشور و خستگی‌ناپذیر امر خطیر و ارزشمند توسعه و تعمیق ورزش در سطح کشور هستید، از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم تا در پرتو عنایات حق‌تعالی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در سایه رهبری خردمندانه‌ فرماندهی معظم کل‌قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) همچون گذشته شاهد توفیقات روزافزون همه همکاران در زمینه رشد و توسعه ورزش باشیم.