در دیدار هیأت نظامی پاکستان با معاون تربیت و آموزش سپاه بر ارتقای سطح همکاری و تعاملات سپاه با ارتش پاکستان در زمینه آموزش‌های نظامی تأکید شد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از دفاع‌پرس، هیأت نظامی کشور پاکستان به سرپرستی دریابان « عبدالباسط بات » مدیر کل آموزش ارتش پاکستان با سرتیپ پاسدار « غلامرضا نوشادی » معاون تربیت و آموزش سپاه دیدار کردند.

معاون تربیت و آموزش سپاه در این دیدار که مسئولین تربیت و آموزش سپاه و نیرو‌های زمینی، هوافضا و دریایی سپاه نیز حضور داشتند، ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به هیأت پاکستانی، با تأکید بر اشتراکات مهم دینی، فرهنگی و حسن همجواری دو کشور به تشریح عملکرد و توانمندی‌های آموزشی و عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج تحریم‌های ظالمانه و همه‌جانبه استکبار جهانی پرداخت.

سردار نوشادی همچنین در این دیدار با تأکید بر نقش و تأثیر دیپلماسی آموزشی بر دیپلماسی دفاعی و سیاست خارجی کشور‌ها، آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توسعه و افزایش سطح روابط و تعاملات آموزش نظامی دو کشور را اعلام کرد.

در ادامه، دریابان عبدالباسط بات با اظهار خشنودی از سفر به جمهوری اسلامی ایران و تشکر از میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تحسین توانمندی‌ها و پیشرفت‌های فناورانه سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، از سطح بالای پیشرفت‌ها و آمادگی عملیاتی سپاه علی‌رغم تحریم‌های گسترده ابراز شگفتی و خشنودی کرد.

مدیر کل آموزش ارتش پاکستان در این دیدار بر افزایش سطح همکاری و تعاملات آموزش‌های نظامی ۲ کشور تأکید و اعلام آمادگی کرد.

هیأت پاکستانی همچنین از نمایشگاه ملی دستاورد‌ها و توانمندی‌های تجهیزاتی نیروی هوافضا‌ی سپاه بازدید کردند.