نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در دوره گذشته سرنوشت اقتصاد، فرهنگ و دیگر مسائل کشور به مذاکرات وابسته بود لذا شکست در مذاکرات، وضعیت داخلی را تحت تاثیر قرار می‌داد و پیشرفت در گفتگوها، شرایط را بهتر می‌کرد.

به گزارش مرور نیوز، حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به گام رو به جلو در مذاکرات هسته‌ای وین، گفت: بدون شک هرگونه توافق حاصله در فرآیند این مذاکرات، باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و این موضوعی است که در قانون اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران به آن اشاره شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر دولت اقدام به انعقاد قرارداد بین‌المللی کند درحالی که مجلس آن را تصویب نکند، هیچ وجاهت قانونی نخواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، به تفاوت این دوره از مذاکرات هسته‌ای نسبت به دوره گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در دوره گذشته سرنوشت اقتصاد، فرهنگ و دیگر مسائل کشور به مذاکرات وابسته بود لذا شکست در مذاکرات، وضعیت داخلی را تحت تاثیر قرار می‌داد و پیشرفت در گفتگوها، شرایط را بهتر می‌کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در دوره جدید، سرنوشت کشور به مذاکرات گره نخورده است، تصریح کرد: در چنین شرایطی اگر موفقیت در مذاکرت حاصل شد، برخی امور تسهیل می‌شود اما با عدم موفقیت در مذاکرات نیز، دولت و مجلس برای سامان دادن به اوضاع، مسیر اصلاح را در پیش خواهند گرفت.