رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تدابیر امام خمینی(ره) و ایجاد وحدت میان ارتش و سپاه موجب تثبیت انقلاب و موفقیت در جبهه‌ها شد.

به گزارش مرور نیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آئین تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که صبح امروز (دوشنبه ۱۸ بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به تدابیر امام خمینی (ره) برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: شکل گیری بسیج به عنوان نقطه اتصال مردم با نیروهای مسلح و حفظ ارتش و تشکیل سپاه تنها بخشی از دوراندیشی امام راحل برای حفظ انقلاب بود.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس پیگیری تدابیر امام راحل مانند اینکه فرمودند؛ محاصره آبادان باید بشکند و همچنین آمدن مردم به میدان و اعتمادی که ایشان به فرماندهان جوان و کم تجربه امام مؤمن و انقلابی داشتند و البته ایجاد وحدت میان ارتش و سپاه موجب تثبیت انقلاب و موفقیت در جبهه‌ها شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس هر گاه به محضر امام راحل رجوع کردیم تنها دعا، امید و آینده‌ای روشن و دستورات قاطع و دلگرم کننده همچنین تشویق رزمندگان را می‌دیدیم و جملات و بیانات ایشان برای روزها، هفته‌ها و ماه‌ها مملو از انرژی مثبت برای رزمندگان و عامل قدرت و تلاش آنها بود.