نماینده مردم بستان آباد در مجلس، با تاکید بر اینکه نگاه بنده نسبت به هیات ایرانی مذاکره کننده، حمایتی است، گفت: من به قید و بندهای گذاشته شده توجه چندانی ندارم و امیدوارم هیات ایرانی در مذاکرات وین موفق باشد.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا نوری قزلجه، با اشاره به روند مذاکرات وین و همراهی مجلس با هیات ایرانی مذاکره کننده گفت: من نگاهم این است که در این راستا باید دولت را همراهی کرده و به آن کمک کنیم تا مذاکره کنندگان بتوانند به یک نتیجه ای که مورد قبول همه ارکان نظام و آحاد ملت ایران است، دست پیدا کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه نگاه بنده نسبت به هیات ایرانی مذاکره کننده، حمایتی است، ادامه داد: من به قید و بندهای گذاشته شده توجه چندانی ندارم و امیدوارم هیات ایرانی در مذاکرات وین موفق باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه دولت با موفقیت در مذاکرات وین می تواند به دستاوردهایی وعده داده بود عمل کند، افزود: رسیدن به اهداف و قول های داده شده از سوی دولت، به نفع کشور است؛ لذا مجلس نیز همراهی لازم را با دولت خواهد داشت تا منافع لازم ملت ایران تامین شود.

وی ادامه داد: امید است دولت در این مسیر انتظارات را برآورده کند و نقدهایی که به تیم مذاکره کننده قبلی داشته را بتوانند خود برطرف کنند و دستاوردهایی بهتر از قبل به دست آورند.

برخی ها از ابتدا مخالف تعاملات کشور بودند

نماینده مردم بستان آباد، درباره اعتراضات برخی نمایندگان پیرامون روند مذاکرات، تصریح کرد: در حال حاضر بحث منافع ملی مطرح است و خواسته شخصی در میان نیست، لذا اگر منافع ملی ایجاب کند باید توافق صورت گیرد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: به هرحال عده ای اساسا با مذاکرات، برجام و تعاملات کشور مخالف بودند درحالی که نباید این افکار در ارکان حکومتی کشور و جامعه تاثیرگذار باشند چراکه اینها جامعه را به مسیرهای خطرناکی هدایت می کنند.