رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با حضور در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ضمن تبریک به دانش، مدیرکل جدید این اداره کل، از زحمات شرافت، مدیر کل قبلی تشکر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا تابش در این بازدید با بیان اینکه میراث فرهنگی و گردشگری دارای حوزه‌ای بسیار وسیع و در کانون توجه افکار عمومی مردم است، خواستار استفاده درست از ظرفیت‌ها و همراه کردن افکار عمومی در راستای رسیدن به رشد و توسعه در این بخش شد.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سهم استان یزد از صنعت توریسم نسبت به ظرفیت های زیادمان، خیلی کم است. استان یزد با بافت سنتی و آثار تاریخی زیادی که دارد و علیرغم کار های خوبی که انجام شده در جذب توریست ضعیف عمل کرده است و جای کار فراوانی وجود دارد که امیدواریم با توجه به انتصاب یک خانم به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و به تبع آن، شما نیز در استان، حضور بانوان نیز در این عرصه تقویت شود.

وی راه برون رفت از مشکلات موجود را همکاری با بخش خصوصی و حمایت  دولت از این بخش دانست.

نماینده مردم اردکان در مجلس خواستار توجه بیشتر به میراث فرهنگی اردکان، خصوصا منارجنبان خرانق و چک چک شد و موفقیت در امور را مستلزم توجه به کار نرم افزاری دانست‌.

دانش نیز در این ملاقات ضمن تشکر از حضور تابش اظهار کرد: برای انجام این خواسته‌های به حق مردم استان که از زبان نماینده ایشان بیان شد، تمام تلاش خود و همکارانم را به کار خواهم گرفت تا این امور محقق شود.