رئیس‌جمهور به شکل تلفنی با خانواده مهسا امینی گفت‌وگو کرد.

به گزارش مرور نیوز، رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با خانواده مرحوم مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت، گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاههای مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.

رئیس‌جمهور دراین تماس تلفنی که امروز ظهر برقرار شد، با تأکید بر اینکه همه دختران ایران را همچون فرزندان خود می‌داند، افزود: دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

در این تماس تلفنی، خانواده مرحوم امینی ضمن تشکر از دستور فوری رئیس‌جمهور برای رسیدگی به حادثه و همچنین تماس و ابراز همدردی ایشان، خواستار پیگیری مسئله تا روشن شدن ابعاد موضوع شدند.

گفتنی است، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در پی انتشار اخباری درباره حادثه برای یک دختر جوان و فوت آن، به وزیر کشور دستور داد که علت و جزئیات حادثه را با فوریت و دقت به‌شکل ویژه بررسی و نتیجه را گزارش کند.

بر این اساس احمد وحیدی هم به معاون امنیتی و انتظامی این وزارتخانه ماموریت داد که موضوع را با فوریت مورد بررسی قرار دهد.

وزیر کشور خطاب به سید مجید میراحمدی تاکید کرد: با توجه به دستور رییس جمهوری در خصوص حادثه پدید آمده برای مهسا امینی، علت حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را به اینجانب گزارش کنید.