سخنگوی دولت گفت: مردم ما هوشیارند و صف خود را از اغتشاشگران و اراذل و اوباش جدا کردند و با حضور در راهپیمایی روز جمعه و تجمع بزرگ امروز نشان دادند اجازه فرصت طلبی به دشمن نمی‌دهند.

به گزارش مرور نیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در بیمارستان‌های حضرت ولیعصر (ع) و شهدای تجریش ضمن عیادت از مجروحان و آسیب دیدگان اغتشاشات اخیر در جریان روند درمان و رسیدگی به آنان قرار گرفت.

سخنگوی دولت در گفتگو با مجروحان و آسیب دیدگان اغتشاشات اخیر ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای آنان گفت: در جریان اغتشاشات اخیر عده‌ای با سو استفاده از احساسات عمومی به مردم عادی، مأموران نیروی انتظامی، اموال عمومی و خصوصی، بانک‌ها و …ز که نشان داد این اقدامات کار مردم عادی نیست.

وی افزود: در حوادث اخیر اغتشاشگران به ۷۶ آمبولانس و ۳ مرکز درمانی حمله کردند و آسیب زدند، چه کسی این اقدامات را تأیید می‌کند؟

بهادری جهرمی تصریح کرد: آشوبگران به ماشین آتش نشانی هم حمله کردند، گلوی مأمور فراجا را پاره کردند، چشم دختر جوانی را کور کردند، تکنسین بیمارستان را کتک زدند، آیا عاملان اینها جزو مردم عادی هستند؟

سخنگوی دولت اضافه کرد: احساسات مردم بر علیه شهروندان عادی سو استفاده کرده است. البته مردم ما هوشیارند و صف خود را از اغتشاشگران و اراذل و اوباش جدا کردند و با حضور در راهپیمایی روز جمعه و تجمع بزرگ امروز نشان دادند اجازه فرصت طلبی به دشمن نمی‌دهند.

وی ضمن تقدیر از کادر درمان و تلاش آنها برای درمان مجروحان و حادثه دیدگان اغتشاشات اخیر، دولت برای بازگشت آرامش به کشور و درمان مجروحان و بهبود حادثه دیدگان تمام تلاش خود را بکار گرفته است و امیدواریم حادثه دیدگان اغتشاشات اخیر نیز هرچه سریع‌تر به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.