سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی موفقیت زنان و مردان دلاور جانباز و معلول ایران در بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو را که با افتخار پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند، تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، در پی افتخارآفرینی دلاورمردان و شیرزنان جانباز و معلول کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو که به اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران انجامید، سردار سرلشکر پاسدار « حسین سلامی » فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش تاریخی و افتخارآمیز دلاورمردان و شیرزنان جانباز و معلول کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو که با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، غرور و شادی ایرانیان عزیز در اقصی‌نقاط جهان را رقم زد، به محضر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، ملت شریف و قهرمان ایران به‌ویژه به کمیته ملی پارالمپیک، ورزشکاران، کادر فنی، اجرایی، مسئولان و سرپرستان کاروان اعزامی کشورمان به این آوردگاه بزرگ قاره کهن، تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

الطاف خدای بزرگ را شکر و سپاس می‌گوییم و بر نقش‌آفرینان و پدیدآورندگان عالی‌قدر این دستاورد سترگ و مبارک درود می‌فرستم

و تداوم پیروزی‌ها و موفقیت‌های فرزندان غیور و دلاور ملت ایران در تمامی میادین ورزشی که با پیام صلح، همزیستی و همبستگی ملت‌ها همراه است را آرزومندم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی